Wednesday, November 2, 2011

Raya haji

Takder cerita pasal nikah,sanding,bertandang tup- tup cerita pasal raya haji.heheh..boleh gitu?

Hahah..

Last year raya,i was Single and alone.i mean really alone. Without mum n dad sebab diorang pergi menunaikan ibadah haji. N i was celebrating raya haji with mushroom pie,alfredo spagheti n tiramisu.hahah..and no one beside me except my housemaid n her husband..:( this year,all of sudden aku dah menikah n dah ada husband disisi :)

This year i will celebrating eid adha with husband n my in law.we decided to go both places,rompin n batu pahat. Batu pahat akan balik semula pada waktu petang atau tengahari sebab ted kerja hari isnin. Kesian dia.mesti penat gler. So aku akan pergi kl on friday,sbb kitorang akan gerak ke rompin pada hari jumaat untuk menjimatkan masa dia.

Walaupun sekarang kitorang PJJ ( perkahwinan jarak jauh) tp nampaknya tak teruk sgt sebab so far ni hubby balik every weekend :)) tapi after this xdapat la kot..hehe..

Walau apapun,aku sangat bersyukur sebab dah ada suami yang baik. Lebih baik dari sebelum kami kahwin dulu. Aku sangat bahagia bila ade org jadi imam aku,mendoakan rumahtangga kami. Itu moment paling buat aku menitis air mata. Untuk suami,semoga anda menjadi suami saya sampai ke syurga.

No comments: