Monday, April 16, 2012

tupperware and me

hari tu kan aku ade bercerita tentang penyakit terbaru aku,iaitu membeli tupperware. So far,ade la kegunaan masing-masing,cuma ade lebih lagi yang belum pakai (simpan dalam store jek)

So hari ni share gambar tupperware aku yang berwarna-warni ittew...(gedik x?)
bahan masak dan minuman

barang-barang kuih
so far inilah dia yang aku pakai.

label tu bukan apa,memudahkan aku juga nak cari,x kuasa aku nak mengingat warna ni untuk ni,warna tu untuk tu. hahaa..lagipun senang if aku x sihat ke,balik kampung ke,xde la husband aku menggelupur cari barang dapur kan?

ni pun aku jenis x sorting lagi bebetul. maybe nak pasang para jugak lah nanti. tapi kena design dulu bebetul. aku x suka nak tengok rumah berlubang sana sini. Nangis woh.

lagi satu,barang2 yang simpan dalam tupperware lambat rosak. i mean kat dalam fridge la. huhu

owh,semalam saya buat korokke,resepi ada kat sini  my husband suka pulak. hehe. gigih cari breadcrumbs kuning sebab dia asyik complaint nugget yang saya buat tak cantik la ape la. Nasib baik this time dia impress dengan hasil kerja saya. Thank u sayang. :)

No comments: