Monday, May 27, 2013

16 weeks checkup

hari tu after hubby balik,esoknya terus buat checkup for 16 weeks..actually nak checkup masa 15 weeks tu..tapi doc xde..so kitorang ingat nak scan dgn doc lain..depan je pun klinik diorang..

mula2 kitorang nampak,
"yang,doc lelaki" kata hubby aku
"so how?dy bagi ke?"aku tanya
"bole ke?"
"takyah la..tunggu dy balik outstation nanti je la"

anddddd..klinik tu caj untuk scan rm120.weeeee..mahal gilos..kat poliklinik ikhwan tu baru berapa puluh ringgit..zzz

owh..about the baby..insyaAllah due date masih sama dgn jangkaan aku. kira baby membesar ikut weeks betul. Great! so xde masalah walaupun berat aku stay mcm ni je..sebab baby still growth.

lucu weh setiap kali scan baby. last time scan dia boleh berpusing2..doc terkejut tengok aktif sangat..this time angkat2 tangan n sempat pandang kearah scan tu..macam tau2 je mak pak dia tengah ngintai..hihi

ooo..aku dah rasa baby kick masa week 12..haha..advance anak den

actually nak letak gambar tapi x boleh la plak..deng!

sabtu lepas aku sakit kepala..n macam biasa dtg dengan muntah skali..semua aku makan aku muntah balik..husband xde..pergi cari rumah..aku mmg terdampar je la..kuatkan diri mkn minum n solat..n muntah jugak..

pastu husband balik ajak aku g makan kat kl..aku ikut je la..dlm keta pun aku muntah juga.huhuuu..
nak makan pn cuak walaupun favourites food. tapi dah makan pil tahan muntah siap2 b4 makan.
makan la sikit..mmg sikit gila..makan fries nak terkeluar balik,makan lamb pn sama. last2 mmg seciput gila makan..huuu

ahad pi times square sebab nak tukar line phone n hp skali.
before that gi makan kat food court dulu..aku mkn butter rice n salmon steak.
sedappp pulak kan fries tu..memang mengada. haha

sampai u mobile,sekali leceh la pulok..dua tiga kali kerja...last2 aku jadi marah n bengang.
terus cakap kat husband,dah la..xnak tukar hp yang ade contract ni..payah sangat,nanti ade duit beli je hp without the line

bertahan la pakai hp gila ni jap..screen pun mcm dah xleh nak tekan...sabar je aku..

hari ni ngah datang..nak siap2 hantar balik defect cd n siapkan bahan nak masak mi kari..we huuuuu

No comments: