Monday, June 24, 2013

Jerebuuuuu

Mana mana orang dok citer pasal jerebu je

Aku ok..belum sakit lagi la..sebab dok umah ngadap biskut je.
Sekali keluar cari brg tekak perit je and hidung pun sakit


Actually xpasan pun jerebu. Org x tengok tv..peh..kalu dpt tengok tv mmg nikmat la..hahaha..but I choose tido more than tv k..hahaah



Haritu husband balik dpt la curi masa berjala  dgn dia jap.msiap paksa dia tlg buat biskut lg..hiiii
Bila sampai kat bpmall perghhh..dlm mall pun kelabu je..kepala aku mmg pening je bila keluar

Aku bz nih..kononnyalah..haha..
Next week balik kajang check baby , minum air gula
Dah semakin banyak pergerakan anak..
Omaknya pun da susah gerak.. xleh duduk lama2, tapi kalu dah buat kuih ni, mmg statik je la..nak gerak ke mana je pun.. huuuu
Makan serius banyak..demm..mak aku pn slalu ckp jgn mkn byk2..suoh mkn lauk je banyak..huuu..badan aku toksah citer la..bole nampak lemak di sana sini..bengang aku..
Harap rajin la nak work out pas bersalin..

Xjadi ar nak beli dobot..ahaha..biar rajin sket vacuum rumah..

Bz  bz bz..mengadu kat husband dia jawab kat aku
"Xpelah, kan da 10 bulan rehat"
Hahha..baikla husband, sy keja kuat ni


No comments: