Tuesday, June 11, 2013

merepek di pagi hari

wahlao..nak citer ape ye? before on pc banyak benda nak tulis..bila dah hadap. otak aku jadi blur..hahah

aneway,hari ni aku mau pulang ke kampung. mencari rezeki. ngehngehngeh..nak balik semalam,tetiba hubby demam. so stay je la. alaa..demam demam pun gi kerja.. dedikasi kan?

next week akan datang hantar sample cookies untuk sesiapa yang mahu.and time to upload n email the cookies list

ouh..my baby..saya dah rasa movement dia..priceless :)
tapi dari semalam perut saya dah x buncit sangat. awat ha?lol

ouyeah..last week ade tengok rumah jugak..this time kami jadi orang langit. haha..maybe la.. but high possibility..nak beli landed house belum mampu. mahal gilos..planning adelah nak beli tanah supaya bole tanam pokok banyak2..haha..nak environment kampung..but tu untuk future..for now..nak beli apartment sajo..

so,tugas hubby is deposit..aku kumpul duit untuk renovate dapur.huhu..hopefully berjaya..aku dah la lemau..jual kuih pun macam lemau..dengan xde pekerja lagi..arghhh..malas fikir..pastu kena ade saving extra untuk shopping for my baby..list baby belum siap.list omak dia lagi la x siap.. cuma baru tempah bidan.bukan untuk bersalin,tapi untuk pantang..RM200 for 5 days..aku pantang di bp saja..belum ade kekuatan pantang sorang kat umah.buatnya hubby aku pergi offshore,tak ke meghoyan aku dibuatnya..sighhh..

ouh..for the new house,aku da semangat buat list nak beli barang. sebab ade few electrical appliances kena tukar sebab da teruk sangat condition.siap da buat buku untuk tulis list n budget.same goes for the baby stuff la..sume aku tulis. sume benda spend untuk baby n mummy aku tulis..

paling penting nak kira untuk Cloth diaper yang aku beli tu.berbaloi or not even mahal..nak tengok saving berapa every month.penting tu nak utarakan kat senat..lalala

dah..xnak merapu lagi..till then..

No comments: