Tuesday, July 9, 2013

bersyukurlah

Haritu aku pergi checkup baby kat klinik kesihatan. Bila aku tengok orang lain dtg dengan suami masing2 terbit perasaan terkilan aku.

Yeah..aku sorang2.. nobody temankan..nak texting pun xde sape
Tapi bila aku duduk dan fikir balik..aku harus (wajib) bersyukur.

AKU MASIH ADA SUAMI YANG BAIK

suami yang bekerja untuk menunaikan tanggungjawab
Suami yang sanggup bersusah payah sbb nak bg makan kat isteri dan bakal anak
Suami yang menahan rindu (rindu ke?)bekerja berminggu di lautan untuk keluarga.

Ya..memang aku wajib bersyukur

Suami aku mmg suka main game
Tapi dia x gatal mencari teman baru di fb or ig or segala benda social networking ni

Suami aku bukan romantik
Tapi suami aku ringan tulang

Suami aku bukan perfect 10
Tapi aku juga bukan :)

Aku wajib bersyukur..walaupun aku risau ketika aku xdpt hubungi dia selama dia kerja kat laut
Aku tahu, aku masih punya harapan dalam menunggu dia, aku masih berpeluang melihat dia..ya..jika Allah izinkan

Kadang2 aku rasa mcm nak juga merungut di fb..nak tulis how I miss him

But..aku teringat ngah..
Macam aku..xkira berapa lama aku tunggu dan rindu suami..aku tahu aku akan berjumpa dia insyaAllah
Tapi ngah, si isteri pergi x kembali..

Kan itu satu extra untuk aku syukuri nikmat yg Allah pinjamkan?        

Tq Allah untuk pinjaman terhebat ini.
Aku xkan mampu membalasnya

Dan sekarang Allah kirimkan aku seorang lg peneman :)

Again, tq Allah


To husband
Terima kasih sbb memilih aku sbg isteri dan ibu kpd zuriatmu
Perempuan kasar serba serbi
Xpandai buat kerja rumah :)
Xpandai memasak
Xpandai berlemah lembut

Moga kasih kekal hingga ke syurga
InsyaAllah

No comments: