Wednesday, July 24, 2013

sensitif

ibu mengandung sensitif.

xyah nak perli2..
nak cakap,cakap je direct.


finally my cookies done..tinggal nak abiskan stok cookies sikit2 lagi.
hubby pun kemungkinan besar x jadi raya kat offshore. so.alhamdulillah.. if not pun,aku da ready.
if aku merengek or merungut kat hubby pun tu benda biasalah..suami aku kan..xkan aku nak g ngadu kat laki ko pulak. eh?haha

hmm..bole start list baby n mummy. banyak benda x beli lagi.
ape pun aku just harap,baby selamat lahir.

ilmu aku memang x cukup lagi. cetek. tapi x bermakna aku bodoh.
ade banyak sumber. abg aku pun doktor,if ade pape boleh tanya kat dia.
abang n kakak aku masing2 ade anak.
mungkin cara didikan anak kami x sama..tapi yang mana baik,aku ikutkan saja.

aku tanya uda,
boleh x minum bliss?
minum lah..dia jawab
time pantang boleh?
boleh..makan je ape ko nak

pastu abang aku menyahut.
weh,dia doktor,mmg cakap semua boleh..yang menanggung ko tau.

;D

hahaha

banyak benda kena refresh bacaan...

before this,aku ade sikit takut nak pegang newborn. Alhamdulillah,few days ni asyik mimpi tengok baby and hold baby.. terus aku jadi x sabar nak peluk anak aku. weeeee..bestnyaaa

No comments: