Sunday, July 28, 2013

shopping time...weeeee

xde hati nak shopping..tapi tetibe banyak pulak salesnya
ikutkan aku ,shopping kat bazar ramadhan lagi best (patut la ko gemukkk)

so semalam tetibe nampak warehouse sales..
balik buka puasa umah abang kat putrajaya n sementara tunggu waktu nak hantar kuih kat customer

pergilaa shopping
maka terembat bedung baby,body suit,n hooded blanket..hihi..pastu beli baju aku sket..
daddy xde baju..sape suruh cerewet sangat..haha..cer jadi macam aku ni,murah,cun,REMBATTT..hahah
damage hampir ke 300..tahniah menn

harini plak ingat nak beli pemanggang ajaib,tp x sempat..so KIV dulu..sebab nak buat kambing panggang ni..tu yang nak beli..teringin plak..
kambing panggang+mashed potato+coleslaw

nyummmm sgt...bila nak buat ni

pastu terbeli lah baju raya aku..memula ingat raya ni nak pakai mint color and peach
tapi x semmpat nak cari kain untuk baju raya hubby..al maklum..bini x pandai jahit,..huuu
and hubby pun x minat nak berbaju raya sangat..so kita recycle lagi baju kahwin tu..(memang jarang sangat pakai pun)
so baju untuk raya 1st aku dah setel..
hubby,awak beli kemeja n pants je for raya..i belanja..(if x lari bajet..haha)

tapi yang bestnya kali ni..orang sibuk beli baju raya
aku sibuk beli tupperware raya n kuali raya..ape cer ni wehhh..

hmmm..lantakkan..yang penting budget baby n rumah jgn usik..

ok..for now..byeeee..

xsabar nak makan untuk buka..lalalala

No comments: