Sunday, September 4, 2011

C I N T A

tajuk kemain lagi,padehal xde apa pun.Muaahaha

Semalam Ted and family datang rumah,tapi xde pulak aku ligat nak bergambar (aku rasa fungsi hp aku ade lah untuk snap makanan yang aku buat,snap muka aku,and alarm clock aku.Jadi,memang layak aku cuma pakai C3 and VIVAZ je.haha)

Jadi semalam aku amik kesempatan suruh dia acu baju raya (yang x sempat pakai time raya) yang baru siap,n bagi sampin yang aku beli masa kat Kelantan.Alhamdulillah,baju dia nampak ok. So baju dia kira setel satu hal,tinggal hal aku je.(aku baru tempah baju kawin aku err..last 2 week rasanya.Harap sempat siap)

Disebabkan semalam kami teman adik dia g beli hp baru kat BPMall,ingat nak beli la sekali barang hantaran dia kan.End up tak beli pape.So,next week turun KL kena make sure semua da beli sebelum hantar gubah.Err..xda la pengalaman aku nak gubah hantaran sendiri..Kikiki..

things to do tomorrow
-set appointment untuk HIV test
-jumpa katerer untuk set warna
-jalan2 cari langsir

tinggal lagi 40 hari.40 hari yang bakal ubah life aku.

Dear Allah,permudahkan jalan ku untuk lebih mendekatiMu,moga jalan yang aku pilih ini,menggagahkan aku dalam menghadapi rintangan yang mendatang.
Dear Allah.hanya kepadaMu aku bermohon dan berserah segalanya

p/s:aku dah start minum InnerShine balik..hahah.dalam proses memutihkan kembali tangan dan kaki yang gelap :p

No comments: