Thursday, September 1, 2011

lagi 43 hari..

tapi semua pun x siap lagi.

benda penting
- HIV test( xbuat jugak.Ted cakap,dia punya appointment 19hb sept..da suntuk sangat tuuu)
-surat permohonan kahwin (me n ted langsung x buat pape)

ni la penting kan?kalu ni xde macam ne nak gi booked kadi n bla3x?duhhhh....cuaknya saya..

benda separa penting
- hantaran ted (baru beli perfume,lalalala..nanti this week g kl cari barang la..tapi i dunt have car skang..so mesti banyak masalah nanti..adooiii)
-goodies

errr..ntah la..dah xtau ape dah..yang saya tau..saya panik..sebab tinggal 43 hari..

owh..kad kawin da mula diedar untuk beberapa member rapat dan saudara..tapi belum bagi semua la.

off topic :
ni ada picture cookies yang boleh dijadikan doorgift untuk VIP.(saya guna idea ni masa bertunang haritu,sebab cookies lebih tahan dari cupcakes.hehe)
Nig Nog (contains kuaci,nestum,badam n white choc chip)
home-made cookies.(kerja aku time bulan pose pulak,jual kueh raya.now kena berehat lepas sebulan kerja..feeennnaatt woooo)

p/s:open for order.contact me!

No comments: