Wednesday, September 21, 2011

birthday si dia..

hadiahnye birthday si dia:




































































dah,xyah scroll lagi.tak akan ada gambar punya sebab belum beli.haha.
hadiah dia merupakan ** yang dia pilih sendiri.so kita tunggu je la Ted beli ** jenis apa nanti.haha

well,last week memang tak sempat nak prepare pape for his birthday,nak buat kek tak sempat,nak beli pulak,dia cakap xmahu sebab dia kata dia x suka makan kek (= =").papelah sayang oi..last week mak masuk hospital,masa saya dah lari banyak,tapi saya redha dengan ketentuan.saya cuma harap mak cepat-cepat sembuh.

sekarang ni saya tengah tunggu surat kebenaran nikah Ted.if dia setel jek,aku boleh proceed borang permohonan nikah kat Johor pulak.aku baru tau yang Johor agak fussy sket dalam hal-hal macam ni.jadi skang agak panik sebab takut tak sempat.

Skang kepala tengah berserabut tunggu quotation kek kahwin ngan hantaran.
Back-up plan untuk hantaran =replace dengan fruit or chocolate or my mum kek kukus.setel.
Back-up plan untuk kek kahwin=errr..tade la..takut x sempat buat..tempah kedai lain la kot?

rasa macam dah bosan citer pasal kahwin ni,sebab x tau nak citer apa.arghhh..malas ar nak citer lagi.bosan dan bosan.

saya cuma harapkan semua benda berjalan dengan lancar,if ade yang x betul tu,normal.yang penting sah jadi suami isteri.hehe.(dulu bertunang pun dapat dugaan banjir.haha)

No comments: