Monday, August 13, 2012

aku balik kajang kejap..deliver cookies.agak banyak la untuk aku bawak. 8 kotak. muahaha..naik kancil lak tu. aku bertolak dekat pukul 12,3:45 pagi sampai. gila lama. biasa drive 2 jam lebih je. kali ni bawak slow2 sebab takut effect kat cookies n takut accident lagi.huhu (melayang duit aku repair keta abah)

hari ni nak balik bp lagi.hantar biskut. pening dah aku.

sementara tu tunggu kain siap basuh,sebab semalam lupa jemur.(sapa suruh basuh kain petang2 kan?kan dah lupa) siap basuh kain kemas dapur sikit,aku jalan la. husband suruh bawak keta dia.tapi aku xnak. cuak2 der. hahaha

hari ni kitorang tak bangun sahur,aku ok lagi sebab semalam aku berbuka dengan nasi kerabu walaupun xhabis. tapi husband buka dengan laksa je. comfirm lapar dia hari ni. Bertabahlah dy!

aku dah stop kot buat cookies. letih dah. rabu ni aku balik kl terus la. jumaat dah nak gerak ke pahang.

conversation with husband
me: dy.jumaat ni dy kena minum redbull,nescafe sebelum drive.
me: (sambung lagi) sayang pulak minum susu good night. (sambil buat aksi tido dalam keta)
dy: noob syg ni.kuda betul.
me; hahaha

dua hari ni sempat la shopping sikit2. tapi aku mcm malas pulak.huhu.malas la sangat. sampai letih husband aku temankan aku.

and lucky me,baju untuk majlis kawin adik husband  siap. termasuk dengan baju biras aku. nasib sempat. muat dengan x jela aku pakai sebab aku ikut cutting tahun lepas. ikut contoh baju kawen. huhu

ape lagi eh?
xde dah. cuma aku penat je.huhu

No comments: