Thursday, August 2, 2012

Busy tahap super

sajer nak updates sebab balik umah lama sikit.hehe (lama tu untuk beberapa jam je pun.haha)

aku dah beberapa hari period.

semalam balik ngadu kat husband
"dy,dy tau x,syg baca quran lagi selai nak masuk juzuk ke 3..huhu..dah berapa hari dah kita puasa"
:hmm..takpela..ok lah tu. baca juga"

tak pelah. nanti saya close order cepat2 sket supaya kita dapat all out untuk week terakhir ramadhan.

sumpah kat umah banyak keja sangat. memang aku letih. letak kepala je comfirm gone. penah tu buat biskut sampai tersengguk2. tengok kuih aku semua kecik2. makaih...dah kena reject. pengsan.

dapat tido lama2 tu merupakan bless la. aku ngadu kat husband,penat,
dia cakap

"memanglah penat,kerja setahun buat dalam masa sebulan"

hahaha...xpe.kerja kuat sket. raya bleh rehat lama sket.konon..

hari ni hari ape eh? cookies punya order tutup friday ni. aku bagai nak gila buat cookies dah..hari2 aku tenung je order masuk..ngeh3x

dah la..nak balik. nak siap2..nak g restock barang.

till then

No comments: