Sunday, August 19, 2012

Eid Mubarak

Salam guys,its been a while.

Ceyh,mcm la lama sangat kan?

Aneway, eid mubarak. Mohon ampun dan maaf atas segala silap dan salah.

Aku beraya kat kajang.

Last friday,actually bukan friday,sabtu pukul 2 pagi kitorang gerak g rumah mertua. Pukul 6 pagi kot baru sampai. Semua sebab husband xnak dengar bila aku suruh lalu plus. Nak ikut gak gps ( yes dy,syg tgh ungkit lagi ur mistake.muahahaha..jgn marah syg)

And kiotrang gerak balik ke kajang dalam pukul 3 lebih. 2 jam je da sampai kajang. Hohhh..

So,kami beraya kat kajang. Esok akan gerak ke perak pula. Semalam dah beli lemang siap2,hari ni mil masak rendang daging untuk makan dgn lemang. Aku tolong kacau2 jek.. Hahahaa..

And today,kitorang pergi ikea,muahaaha..ramai juga org.memula husband cam nak marah2 aku. But we end up by buying some stuff for our home. Hehee.. Rak buku je pun.

So skang my husband tgh pasang rak sambil dibantu adiknya :))

Me?blog n fb.muahaahahah.

Gambar raya takdop. Hp aku xde 2nd camera and malas nak camwhoring..( actually ada,tp malas nak transfer. Hahaha)

Till then. Chow. Selamat hari raya. Makan tu ingat kolestrol. Drive tu ingat2 org lain. Jgn pandu gila, kalu mati sesorang xpe..jgn menyusahkan org lain.

No comments: