Saturday, November 30, 2013

2 years diet @ 2 years pantang?

Alhamdulillah dah 19 hari umur Aniq. Dan da 19 hari aku berpantang.

Takdela pantang mana pun. Semua benda pun aku makan.  Tapi benda yang   berkhasiat saje la.. fruit mesti ade setiap meal. Kebetulan mak mmg penuhkan fridge ngan buah.

Istilah bentan ke ape ke mmg xtau la. Buat2 kuat je.

Owh..berbalik pada tajuk..

Disebabkan aku start bf Aniq maka, pemakanan aku semakin ketat..wuuu..no more junk food.no more coke..haha..da balik mcm awal2 pregnancy dulu..

Skang nak mkn pun kena fikir pasal aniq. Effect kat aniq or not..dengarnya mi or laksa bole sbbkan baby kembung. Nasib x suka mkn laksa..tapi tetibe teringin mi bandung. Haha. .

So nampaknya diet pemakanan sihat aku akan berterusan la sampai aniq 2 years.hoho.

Aku da beli pump susu.. InsyaAllah bila2 start pump susu untuk kecemasan. Aku kan jenis slalu sakit..kang kena makan ubat pelik2 kang takut effect kat Aniq.

Tapi masalahnya xtau nak pump bila. Esok la start kira waktu menyusu aniq..but seriously xmudah oi nak pump susu bila anak depan mata je.pastu leceh plak tu..zess..haha.kuatkan smgt  demi aniq

Moga aniq besar jadi buat yang sihat dan kuat.. InsyaAllah aku akan buat yg terbaik untuk Aniq

No comments: