Thursday, November 7, 2013

40weeks..the journey of pregnancy almost over

Nervous..takut..excited nak tgk anak..semua ada..happy je xde kot.hahaha..ade ke org happy bila bawah tu bakal nak terkoyak? Hooo..mmg bukan aku lah

Husband dah pegi keja..in case ade pape..just call him..

Aku mcm sakit dada pulak skang ni.

Harini husband call dr opis tanya ok ke x
Aku jawab je la ok..
Pastu dia ckp "jaga, kang air ketuban pecah dlm keta..bahaya"

Pastu tetibe ckp nak g hospital ke induce. .hahaa..mmg xlah..lain la dia yg rasa sakitnya..unless mmg baby dlm bahaya n kena induce..baru aku induce. .

Hari ni basuh toilet, kemas lg sikit2..tapi basuh lebih kurang je la..nak buat position merangkak tu.

Mlm td mcm xleh tido sbb kena Braxton hicks..sakit la jugak..tp kalu betul2 lagi sakit kot.mcm biasa, aku tido untuk melupakan sakit..haha..

Risau sebenarnya pasal baby ni..selamat ke tidak kat dlm..air ketuban cukup x..tp hari tu heartbeat ok..so ok la agaknyam.insyaAllah..semoga Allah sentiasa lindungi zuriat kami.

Ke anak aku nak tunggu wishlist mknn aku dipenuhi? Haha..bagus anakanda punya perangai..

Aku mmg xde masak dah..mmg hari2 husband tanya nak mkn kat mana.. sbb nak kosongkan fridge..rindu oo nak masak n baking..mkn kat luar jemu gak..skali skala seronok..

Haritu masa g umah abg aku, bole plak trip..xtau la rosak ke x mknn..tp freezer still sejuk..huuu

Papelah..

Baby baby baby..cpt kuar.dedi da x sabar tu

No comments: