Friday, July 1, 2011

5 bulan sudah

takde la..belum sampai lagi 5 bulan..hehe..3hb Julai ni baru genap 5 bulan kami engaged.

nak tunjuk balik gambar2 time tunang..actually separuh lagi gambar still kat fuad.hanya sikit je aku upload ke FB..n funny thing,aku rasa that day hanya Fuad je yang amik gambar.so maknanya aku memang xda gambar dari rakan2..(dah ade photographer katekan..wink3x)

gambar Fuad ni semua adelah bersih dari edit.

meh layan gambar..maybe ade part 2..hahaha

cik hashim yang bertindak sebagai wakil

 Funny thing:lepas berbincang,diorang terus g makan n bukan g sarung cincin.Aku kat dalam bilik da menggelabah dah..hahaha
ibu sarung cincin
cincin tunang
Majlis risik + tunang.

 Nampak tak gelang berbatu merah tu?B4 that aku mintak kakak ipar aku tolong bukakkan gelang tu..tapi diorang g bukak jam tangan aku plak..diorang ckp xsesuai pakai jam levi's getah tu..Sob3x..Rock ape..:D
cincin encik tunang :)

dengan kak long n irdina yang tembam*aku rasa mcm gergasi plak..hehe

bersama family

gambar yang aku xsuka..gemokkkkk..benci tengok dagu tu...
majlis pertunangan n majlis risik disekalikan.Xramai pun yang dijemput sebab buat majlis kecik2 je..Harap-harap xde yang kecik hati.Alhamdulillah majlis pun da setel..(lepas 5 bulan baru cakap..hahaha)

Dan aku harap ikatan ni merupakan ikatan yang boleh menyambung dan mengeratkan lagi antara family aku n family Ted..

p/s:masa majlis tunang aku tu,akak sulung aku,suami n anak lelaki dia xada..yang ada cuma anak pompuan dia je.Dan maybe masa wedding aku nanti,cuma ada anak2 dia saja sebab dia n husband g haji..sedih ok?

No comments: