Thursday, June 30, 2011

to do list bulan 7

wuhuuuu..

esok sudah bermula bulan 7..erk..rasa tercekik kat kerongkong..

benda yang harus setel untuk bulan 7:
-make sure Ted amik sijil kursus kahwin,dah berbulan kat pusat perkahwinan tu gaknya
-amik kad kawin
-photoshoot pre-wed (harap2 la x selisih dengan program BERSIH,haru kalu aku kena siram air dengan FRU gak)
-beli paper bag (sebab kena cari kat KL,kena uruskan sekarang)
-tempah sticker.Anyone tahu sape buat?
-setelkan prosedur perkahwinan (aku still xjelas lagi,kena belek buku lagi)
-buat HIV test
-tempah baju kahwin aku ngan Ted.

ni je yang aku dapat fikir.bulan 8 aku tolong akak jual cookies.Bulan 9 baru start preparation balik,n bulan 9 jugak aku start beli hantaran Ted,baru lepas satu jek hantaran dia.

owh..funny thing masa borak tadi
Ted:kalu beli jam yang mahal instead of barang kemas,boleh x?
me:aaa...nanti nak batalkan air semayang guna jam?
Ted:takpe la,lain dari yang lain,kita kan rocks..
 bahahahahaa..end up dengan gelak besar..

Semoga perjalanan aku dipermudahkan olehNya..

2 comments:

Unknown said...

sticker? kekotakku blogspot buat. gadis jumaat buat... tapi kalo nak DIY tgk kesahkaseh blogspot. com

chayokkkkkkkkkkkkkk dear. batal air sembahyang kalo bg lelaki jam ok. perempuan dipakai jam nang ado.. ahhaha

menn said...

nora,thanx for the info :)