Monday, July 9, 2012

Muntah - muntah

Semalam dua kali aku muntah. Huwaaa.. Habis keluar semua isi perut. First muntah tu makan panadol. Memula xnak makan sebab nakmtahan sakit. Tup tup muntah. So makan jugak ubat. Ingat dah abis da story muntah. Sekali muntah lagi. Kali ni keluar air dengan panadol tu je la.. Hadoiii.. Biasa time sakit macam ni mula la rasa nak luruh gigi.

And yang best nyer,aku tau sebab ape aku muntah dan sakit kepala semalam. Kena sindrom restoren china..

Xtahu ape benda tu?

Pergila google jap. Pergi,pergi.


Cantik lagi,aku masak sendri. Hahaha.. Mungkin semalam masak dah letak serbuk pati ayam n samosa pun bubuh pati ayam gak. Banyak lak tu makan samosa. Mana la xsakit kepala. Walaupun so called serbuk pati ayam tu kata xde msg,penipu besar. Kompom ada punya. So pengajaran lagi kat aku.

Malam tido pun hubby urut2,sapu dengan minyak yu yee.. Selesa gila. Terus terlelap sampai pagi. Mujurlah tengah cuti period.:D breakfast pun cuti jugak. Sorry dear!

Ingat. Pengajaran. Dah tau sensitif dengan benda2 msg,lagi nak boh banyak2,lg nak makan kat luar ka?

P/s: lidah aku xleh rasa sangat if food tu ade msg. Tapi badan aku react dulu. Paling teruk aku penah makan kat Bangsar. Makanan belum habis,kepala aku da berdenyut2..huwaaaa.. Haruuu

No comments: