Wednesday, July 11, 2012

Paranoid

Pergh.. Hari ni samapi dua post. Abaikan.

Aku jenis yang agak berani la..dulu aku takut hantu. Sekarang dah kurang. Tapi sekarang aku dah takut dengan manusia. Jalan sorang2 jantung aku berdebar je beb. Hadoih..

Dulu aku suka baby dan budak kecik. Tapi skang dah kureng dengan baby. Sebab aku takut aku akan terlepas pegang. Huwaaaa.. So aku mmg xberani nak angkat baby sebab aku takut diorang sakit.lagipun baby tu lembik lg.cuak aku.

Pastu kalu aku pegang pisau n ade org kat sekeliling aku,aku akan genggam kuat2 sebab aku takut tertikam or terlepas. Serius. Kadang2 aku rasa dah teruk sangat aku ni

Tapi,jujurnya mmg aku takut dengan orang. Orang muka garang ke menakutkan ke..aku cecepat nak kunci pintu.. Orang senyum pun aku xkan senyum balik. Kalu pompuan senyum la kan..

Ni caner nak keja ni?kang kena amik kuih kat basement. Nti ade org kejar n rompak aku caner?
Huwaaaaa

Ya Allah. Ko berikanlah kekuatan kepadaku. Hanya kepadaMu aku bermohon dan berserah.

P/s: period aku terlebih sehari. Semalam dah mandi wajib n qadha solat,tup2 ade lagi. Pitam aku tengok. Normal kan?x normal tu yg lebih 15 harikan?

No comments: