Tuesday, July 10, 2012

Shopping shopping...

Huwaaaa... Nak pergi shopping. Tapi kena bersabar. Aku shopping pas raya la. Lagipun ade banyak benda xsetel lagi. Walaupun semua barang nampak murah,nampak macam best je nak beli,tapi sabar dulu. Kalau ade duit extra nak beli barang rumah. I mean like rak buku or meja la..bukan barang dapur tu. Huhu

Haritu aku beli set tupperware kurma. Sebab nak beli pwp dia..pwp dia mcm bekas bento. Tu aku interested nak beli. Beli dua. Satu bagi ibu ( MIL) ngam la untuk ibu sambut puasa. Sebab package tu dapat kurma. Tapi Ted punya jeling..hahaha.aku gelak je. Dia cakap aku dah teruk dengan penyakit tupperware aku..hahaha

Sebulan lebih lagi nak raya. Tahun ni aku xbuat baju raya kot.n aku ade 3 pasang lagi baju xpakai. Huhu. Owh..and hari tu MIL pun bagi kami suamiisteri kain. Sorang dua pasang untuk wedding adik ipar. Tapi macam xsempat je nak g tempah. Aku bukan reti buat baju. Maybe aku hantar baju Ted je kot. N i'm gonna pay for it sebab sepatutnya aku la jahitkan untuk dia kan? Untungla sape pandai jahit. Huhu

Tapi tu semua xpenting. Skang aku nak shopping. So macam ner nak bertahan? Pergi shopping barang. Food makes me happy. Yeah..

So?jom pi shopping beli sayur,beli cheese n baking. Baking do make me happy. Walaupun aku akan sedih sebab xde org makan. Hahaha

No comments: