Thursday, September 13, 2012

Kena tinggal

Baru aku up post pasal aku sangat menghargai waktu dgn suami aku..tetibe malam tu dia cakap

"yang,malam ni nak g main futsal"

*tenung muka husband*

"ala..nak ikut?"

"tak payahla..sayang dok umah"

"nak syg dok umah,tp citer x download lagi,download cpt..dengan subtittle"

Muahahaha..


Tapi aku bersyukur gak la..sebab dia jarang bersenam..so dengan main futsal ni kira ade gak aktiviti riadah dia..

" dy ni,nak men futsal ni,x pancit ke nanti? Jaga2,dy tu jarang senam"

"ish..dy senam la..hari2 dy.."
( xsempat abiskan aku da pintas)

"hari2 masuk hutan?,senam kat dalam dunia cyber?" ( i was referring to HoN)

"xla..hari2 main2 ping pong kat opis"

*pitam aku dengar*

Balik pukul 1 laki aku.,citer yang dia download tak synchronize dengan subtittle..pening2 aku tengok movie..haha


Balik balik

Tengok aku yg tengah baring tengok movie.

"lag" aku cakap

" xde subtittle ye syg?" ( husband tanya pasal movie..)

"laaaag "

" haa yang?" ( x puas hati dgn jwpn aku)

" laaaggg la..subtittle nye lag" ( aku dah la mamai..tanya banyak2 plak..)

"eh,da tengok iphone5?" ( dia tanya lg)

"x tengok"

Ya ampun..excited benar dengan iphone 5 dia tu..

No comments: