Sunday, September 2, 2012

Mengikis duit suami

First

:)

Tarik nafas

Aku adalah stay at home wife. Wife tau. Bukan mom. ( kalau mom tu pangkat tinggi sket)

Aku rasa orang akan jadi skeptikal bila aku ckp xkerja. Heh. Normal. Mesti pandang sinis je.

" owh,laki engineer,patut la"
" hmm..belajar tinggi2,pastu xkeja,membazir"


Plus lagi sketpikal bila kami xde anak. ..

Eh..tetibe malas pulak aku nak fikir ayat untuk buat post ni. Lantaklah. Hahaha.. Memang aku kisah kalau org kutuk aku n laki aku. If aku nak balas,aku balas je..kisah pulak umur ko tua ke x.. Tua x semestinya betul kan? Tapi if aku diam tu..consider la urself lucky sbb aku xnak sembur. Haha..

Btw,aku shopping menggila2 pakai duit aku. Cuma aku mintak izin laki aku je. Aku mintak izin sbb tu suami aku. Tempat dia kat atas. Kat mata aku. Bukan sebab aku pakai duit dia. Tapi if dia nak beli barang untuk aku,aku terima je :))

Owh..september sudah tiba. Ted's birthday is coming.

I keep asking him question " nak hadiah apa?"
And he answered " mazeratti" without fail.

Memang tu je jawapan dia..

Ade x mini scale mazeratti jual kat mana2? Boleh beli untuk penaik smgt dia.. Hehe

No comments: