Monday, September 24, 2012

Last year...

Last year waktu mcm ni aku tgh gigih ke hulu ke hilir jadi driver abah kot..driver abah n mak..hantar kad kahwin :)

Few days lagi..genaplah setahun kitorang kawen.. :)

Eh..bila raya haji ye?
Kitorang cadang nak celebrate kat kelantan. Dari haritu tengok harga tiket flight sebab takut jammed ke pantai timur. Ya Allah..bestnye pergi rumah ngah..dapat makan nasi kerabu daging bakar yang super best..samosa superpower..tapi xdpt kot..sebab time tu raya..hahah..so sebab tiket mahal nak g naik kereta je..

Bulan 10 ni Ted akan g training BOSiET..syukurlah finally dia dapat pergi ke bidang yang diidamkan. High possibility aku akan kerap kena tinggal..nasib la kan?

Teddy,sebelum tinggal saya,jangan lupa g cari oven dulu..senang sket saya nak buat kek ke biskut ke kalu org order..

Entah2 raya haji ni Ted x ikut g kelantan sebab keja..gamaknya la..huhu..

Tapi takper..if dia xikut..aku pergi cepat sket..xyah tempuh jam..


Oww..fb da bukak balik :)

No comments: