Wednesday, June 27, 2012

Blog hit

Blog gulagulakaramel aku tu xler banyak pageviews pun. Paling tinggi pun seratus je kot..eh,bukan seratus. Hampir seratus.

Aku mmg xpenah kot tempek komen kat mana2 blog yang hit..kalu ade pun jarang. Entah.. Kadang2 terfikir,betul ke aku ni nak kawan dengan dia sebab ikhlas atau nak gunakan orang saje untuk femeskan blog aku?

Heeee...so,aku suka baca,then leave.esok tengok lagi kalu ade post baru.

Tapi sejak 2 menjak ni aku tengok blog yang aku jarang update pun banyak pageviews. Maybe sebab resepi kot. Heheh.ramai org cari. Ermm..

Tengah fikir untuk tumpukan pada gulagulakaramel. Bukan xpernah try resepi baru,xrajin amik gambar selain dari kek. Hehe..

Walopun pageviews cuma xsampai seratus,tapi aku still happy. Padahal bukan dapat sen pun. Haha. Orang lain yang buat income dari blog tu ntah camner eh.. Huhuuu.. Dasyat..pageviews pernah hit sejuta..giler weh..giler kentang

No comments: