Tuesday, June 19, 2012

mana lagi bagus?

beli phone yang ade internet access trus yang katanya murah sikit (cth celcom,maxis,digi)

atau

beli phone yang xde contract mana2 tapi mahal sikit


aku memerlukan internet..n kat kampung dah xde streamyx. deng!

hubby cadang suruh guna hp dia supaya senang upload gambar cookies.

hubby: sayang guna hp dy je..senang nak upload gambar kat fb.
me:okay.tapi if dy tukar iphone,sayang nak iphone tuh. wahaha..

aku tau trick dia. suruh aku amik phone lama dia supaya dia dapat tukar hp baru. :p

tapi samsung dia tu mmg xberapa bagus la..android yang bengong..eh..dia pakai LG..silap2.. :)

so..mcm mana eh?aku ok je guna celcom broadband kat hp tu...tp masalahnya,skang nak subscribe dia da leceh tau. kena anta msg banyak kali..stress la aku weh..

hmmm..xtaulah..nanti fikir..

owh sneak peak :)

harap menjadi :)
rasa nak beli s3 je wey..haha..tapi dari beli hp mahal2 baik renovate umah aku..tengok brochure ikea,bawah 5k dah boleh dapat yang simple..pastu tambah hub dapur 5k da cukup KOT..kumpul duit,gigih!

beli ni je
asha 302. 
best jugak ni..whatsapp pun ader..

No comments: