Saturday, June 23, 2012

Busy weekend

Untuk husband. Bukan aku. Aku x busy pun.

Alhamdulilah dah 5 hari puasa ganti. Tapi cadangnya nak puasa lebih sikit. Nak ganti puasa yang dulu- dulu kot2 x abis ganti. Sebab selalu lost count. Aku punya harapan tahun ni supaya dapat ganti puasa time raya. Huhu. Haraplah. Semoga berjaya.

Semalam aku masak kung pao chicken dengan kobis masak air ( bening). Macam xkena je lauk kan? Sudahnya mesti xabis sebab aku dengan hubby xsuka makan lauk sangat. Masak sepiring ayam pun x abis,

Ingat hari ni nak masakkan hubby nasi lemak. Tapi sebab semalam xde air,pinggan semua xbasuh lagi. So xdpat masak sebab sepah sangat. Masak burger je untuk hubby. So postpone nasi lemak untuk dinner.

Husband keja kat nilai,aku ingat nak ikut. Nak cari barang kat sana. Tapi x bagi pulak. Monday je la aku pergi.

Esok ada dating ngan gf. Bestnye. Lama dah x jumpa dia. Boleh makan pncake durian. Hahaha.

Ape lagi ye? Air xde ni. Bosan betul. Nak kemas umah,nak basuh pinggan tapi malas nak basuh dalam toilet. Huhu

No comments: