Wednesday, June 20, 2012

Dah balik dah

Uda n wifey pergi umrah. Last night sampei..tapi xsempat borak lama..so mlm ni ingat nak singgah umah dia..

Xde amik gambar dia plak.dia relak je pakai tshirt kolar dengan jeans. Mak aku bajet uda akan pakai jubah bila samapi. Hahah.. Mimpi.

Hmm..last week aku berebut pc dengan suami. Aku sibuk nak update blog masak masak aku..gambar kat hp camner nak update dok?

Dia merungut
Hubby: pakai la ipad tu,baru la blogger.
Me: ipad xde gambar,gambar kat hp..camner nak update?
Hubby: meh dy tlg transferkan gambar..
Me: .....

Kekdg time makan ke,dia cakap,
Hubby: xnak amik gambar?kata blogger
Me: malas la. (sbb dia tgh perli..mls layan)

Mmg aku selalu lpa nak amik gambar. Makan je aku ingat.ni skang tengah ingat makan je sebab aku tengah puasa ganti.insyaAllah ni hari ketiga.
Skang rasa mcm nak makan pancake durian. Help,help..
Ajak Ted pergi cari bleh x?
Ngada kan?

No comments: