Thursday, June 9, 2011

Kek Kahwin

walla..
Just view website Acai Jawe tadi.N tetiba nampak gambar kek pengantin yang aku rasa simple tapi sedap.Heheh..Berdasarkan pemerhatian aku,aku syak kek tu adelah cheesecake.Haha..Bestnya.Boleh la aku amik idea tu untuk buat wedding kek aku nanti kot.

Tak percaya?Boleh tengok sini

Kan?

Normally orang akan buat buttercream or fondant cake.Tapi aku memang tak minat sangat la fondant cake ni sebab xberapa sedap.Teeeeheheeh..Jadi blog ni boleh ni memang boleh bagi aku idea untuk buat kek kahwin aku.Sedap apa cheesecake? Tapi yang merana nanti tunang aku la kot..sebab dia x suka cheesecake..Ahahahah..

Tapi agak-agak sempat tak nak bake sendiri kek?Agak-agak kek aku boleh survive ke if aku simpan dalam fridge dengan kehadiran ramai orang seperti anak-anak buah aku yang tengah nak membuas?
Ni bukan macam time tunang dulu.Sempat nak bake cheese kek la,buat cheesetart la..Siap buat mousse cake untuk besday kak ngah time tu.Jadi pulak tu :) Ni dah big day.*Ade sekali orang penah cakap ngan aku semua nak buat sendiri,kang time kawin,pengantin yang lepak (means penat la..bukan lepak hang out tu)

Agak-agak apa yang aku mampu DIY masa wedding aku nanti yek?Baking pandai la sikit,nak menjahit ke menggubah ni.Memang xmampu la aku.Buat simple gubahan maybe boleh.Tapi nak jahit..Hahah..kirim salam..

Hurm..kena manage semula. :)

No comments: