Thursday, June 23, 2011

sesi angan-angan untuk wedding

Haii..

konsep majlis aku lebih kepada simple,moden n tradisional sikit.(mcm mengada-ngada x nak berkonsep-konsep bagai nih?layankan je la)..

Jadi aku nak cuba la dari segala element caca-marba kepada satu konsep yang "owhh..nice jugak eh buat macam ni?"

okey..

am i?
sumber google
aku bercadang nak beli papan hijau untuk diletak kat depan rumah nanti..or ape2 board yang boleh ditulis dengan chalk..

aku ingat nak mintak la anak buah aku tolong tuliskan khat "selamat pengantin baru" kat board tu nanti..or maybe aku pun boleh tulis sendiri kot..rasanya ade bakat lagi nak tulis khat..walopun x sekolah tinggi..hehe..idea ni aku dapat masa tengok cerita P.Ramlee,kat entrance rumah ade board tulis "selamat pengantin baru" .I think it kinda sweet..:)

owh ye..aku x berminat sangat dengan bunting @ banner..xtau la kenapa..tapi aku akan cuba sedaya upaya buat penunjuk arah yang paling clear untuk elak kawan2 dari sesat..

No comments: