Thursday, June 16, 2011

Yang sepatutnya dah dibuat

Aku check apa yang patut aku dah buat dengan counting month ni.Ada few things yang lari dari perancangan.Aku ikut guide dari majalah Jelita n Pesona Pengantin.

Senarai yang belum dibuat dengan masa berbaki kurang 4 bulan dan alasan.;)

~Pilih pusat andaman-Aku tak pergi lagi pusat andaman yang bakal aku amik tu..Cuma baru sembang2 je.Xdapat lagi final harga.Sigh~
~Daftar di pejabat kadi -ni bukan lama lagi ke?bulan depan baru bleh buat ni.
~Kain untuk kawin dah ada.Tapi xtempah lagi.Risau kot2 gemok.Haha
~Kad kahwin-dah tempah,kira setel la ni
~Tempah cincin kahwin-aiyark..x beli lagi.Pas raya la
~Bulan madu-xtempah dan x cari lagi.xpe.Ni xberapa penting
~Guest list-x lengkap lagi.Cuak ar nak bagitau majlis dah dekat.Nanti tekanan tinggi woohh
~Tempah cenderahati- xbuat jugak.Sebab belum finalize nak bagi apa.Banyak sangat idea dari aku +kakak aku+ big boss
~Program kesihatan dan diet seimbang-pfffff..kena start besok.Janji!
~Tempah kek kahwin-err..nak buat sendiri :)
~tempah hand bouquet-xpenting.Abaikan dulu
~Shoot pre-wed-bulan depan baru buat.
~merawat diri dan kecantikan-aaa..besok start.Janji!
nak kejar figure mcm ni bleh?*berangan.hahaha


p/s:serabut jugak kekadang fikir nak kahwin ni.Nasib la ada orang nak tadah telinga dengar.Hehe

No comments: