Tuesday, June 28, 2011

Mak andam~berdenyut kepala aku pas jumpa ko..

Salam

Hari ni g jumpa mak andam untuk book dan cerita serba sedikit konsep majlis.

Cadangan aku adelah tidak bersanding.N tetibe abah pun pelik kenapa aku xnak sanding.Aku just malas je kot.Ikut perancangan otak aku ni,aku ingat nak kitorang (pengantin) pakai comey sket dari biasa n nak sambut semua tetamu yang hadir..

Tapi disebabkan konsep RAJA SEHARI tu,maka perancangan aku dibatalkan.Fine.

Masa aku tunang pun,aku da kena psiko
Apesal xnak sanding?Rugi tau..Seumur hidup sekali je..

Okay..Masa tu aku abaikan je lagi..tapi hari ni aku kena psiko lagi
Kenapa xnak sanding?Tukar2 baju?abang-abang b4 this buat hebat2.tetibe adik perempuan buat simple jek..kang orang kampung cakap ape plak..

Dushhhh..Kena sebijik.Demmit..

Aku lebih kepada bajet,biar simple asal meriah.Kalau bergila-gilaan buat majlis pastu aku sengsara nak buat apa..Lagi la aku ni jobless,orang pandang sinis je bila aku cakap aku nak kawin..Stress tau.

Tadi perbincangan pertama,
aku layankan dulu la,sebab aku nak tengok harga,lagi pun aku nak bincang jugak dengan Ted,sebab aku rasa time nikah dan wedding aku teramat lah pack sebab aku nikah malam.

Pelamin,mini pelamin,mekap,meja makan beradab,bilik tido,aksesori,baju 3 pasang.RM3k+++..Aku xtau harga tu murah ke mahal..tapi aku cadang nak cut off baju 3 pasang tu.Tak payah kot.Sebab xda masa nak salin baju.Tu bila2 pun boleh buat kalu ade rezeki lebih..lalalala..hahah..

Tapi kan..tadi berkenan dengan satu baju ni..
rasa macam nak buat lak baju labuh2 camni..
tapi ingat,yang dalam kena tukar :p
Rasa nak buat la macam tu..hahah..berangan ja lebih..

Sekarang aku sumpah pening nak fikir untuk pelamin..Aaaaargggghhhh..karang memandai kena marah,x memandai kang,preparation x jadi hape..adesss..

Dah la..nanti sambung merepek lagi

Nota:Balik tu kepala aku berdenyut2 gila.Sekarang pun berdenyut lagi..Tapi big boss cakap,jangan layankan sangat kalu mahal..hoh..cantekkkkk

2 comments:

Unknown said...

nora suka la baju tu tapi skrg malas pk pasal baju. maklumlah nora chubby susah cari saiz :((

menn said...

nora:chubby boleh kurus..dun worry..:)