Monday, June 13, 2011

Terkilan

semalam aku tengok FB OP aku.N aku rasa sangat terkilan bila dia upload gambar customer yang lain guna idea yang aku nak. Yeah,it is not my idea either,but i feel kinda dissapointed when i see the picture.

do u know about AdlanKhalidi facebook relationship status?
tengok gambar bawah

ni gambar yang aku nak buat
sumber dari sini
hari tu masa OP dtg rumah amik deposit,aku cerita la pasal benda ni n aku tanya if he can do the prop.Of course,kalau dia cakap xboleh,aku akan try buat sendiri sebab memang dah ada template pun.N dia senyap je pasal benda ni. And last night aku tengok dia da buat pun prop gambar tu.Argghhhhhh...Mungkin aku x kisah if the props was made by the groom n the bride,tapi ni prop tu dibuat oleh OP..Aduh..Marah?tak la marah..cuma terkilan.

i told Ted about this n he said "takpelah,nanti kita buat idea lain pulak" :)  Thanx dear..

Takpelah..cari idea lain.Ada masa lagi. Ade 4bulan lagi sebelum nikah.Fuhh..Tolak sebulan untuk bulan puasa sebab time tu memang xakan tengok blog or check email,paling-paling pun Ted yang check kan email aku tinggal la lagi 3 bulan.Wowww..sangat cepat..

No comments: