Thursday, June 9, 2011

Malam berinai

Salam,

just tahu yang malam berinai ada dua.Satu berinai kecil,satu berinai besar. Sumber dari sini
Waaa..baru tahu..banyaknya nak buat.Dulu akak xde buat rasanya.So rasanya aku xterlibat.Bahahah...

Cerita pasal inai ni..sekarang banyak gila inai kerawang2,corak2.Hurmm..Opinion?Asalkan orang tu suka sudah..Aku?Tak minat sangat.(lagi pun aku geli tengok banyak titik yang bersepah..nanti tetibe meremang bulu roma..erghh..)

Err..tadi aku google gambar inai.And aku rasa meremang woh...cepat2 close window...zesss..Aku baru nak tengok inai untuk lelaki..Hahaha..Owh..Kebanyakkan pendapat,haram berinai bagi lelaki,melainkan di rambut dan janggut. Sila klik sini

and perempuan pulak diharuskan inai.

Aku dah cuba cari gambar inai yang biasa2 jek..Tapi xjumpa.maybe sebab sekarang trend yang ada corak2 tu kot?Aku harap time wedding aku xda orang paksa aku pakai inai yang bercorak.Pakai macam zaman dulu-dulu pun cantik apa?

Sebab aku x jumpa gambar aku nak.Tapi aku jumpa benda ni

agak2 berani x nak rebel macam ni?hahah
sumber dari sini
 Tau tak,orang cakap,kalau inai x merah @ hitam maknyanya orang tu kuat cemburu?So what?lalala :)

p/s:dulu masa kat u, aku pernah pakai inai hitam..tu la sekali inai hitam di jari.N aku baru perasan orang buat inai hitam tu cam tatu..hmm..macam-macam

5 comments:

Hafiz Ajmain said...

Hehe, inai tak merah@hitam tu bukan pasal kuat cemburu, tapi berapa lama kita letak benda tuh,hihi :p

Tapi kalau inai terlalu itam tak lawa plak nanti.

menn said...

betul-betul..tapi sekarang ada banyak inai hitam.bukan merah lagi..macam-macam kan?

eimim said...

hitam for bad spirit..haha..melalut

ayedo said...

mana de orang men DOTA dh..heh

menn said...

sape kata xde?